19 Ocak 2012 Perşembe

ilkbahar/yaz 2012





Bir arkadasim  Zara`da calisiyor. Kendisi sadece oranin bir calisani . Ama anlamsiz bi sekilde Zara`nin yaptigi haftalik toplantilar, verdikleri trend odevleri onu cildirmaktan ziyade benim de dikkatimi cekiyor. Buna sevinmelimiyim , kizmalimiyim ,sacma mi bulmaliyim bilemiyorum . Calistigin magaza hakkinda bilginin olmasi tabiki guzel . Hatta seninde tarzinin ona yakin olmasi da guzel . Belkide dogru bisey yapiolar. Belkide butun markalar calisan tezgahtarlarina bunu uygulamali. Neyse ... arkadasim bunlarla pek ilgilenmedigi icin , ve benimde boyle seyleri sevdigim icin benim yapmami rica etti . 
Gelelim odeve :))) 
Odev su ... spring/summer 2012 trendler,renkler,aksesuarlar nedir. Bunlari kucuk bi katalog yada dergi haline getirmemiz gerekiyordu . Benimde bu bi iki gunumu aldi . Cok zamanimida harcayamadim , malum benim mide agrim tutunca zar zor yapabildim . Ama sonucta biseyler ciktigi ortaya. Hazir elde var sizinle paylasmak istedim . 



ALEXANDER McQUEEN
                                                                           
                                                                        BALMAIN
                                                                   
                                                                       BURBERRY
                                                                           
                                                                         CHLOE
                                                                           
                                                                             D&G
                                                   
                                                                     DSQUARED2

                                                              ISABEL MARANT

                                                            CHRISTIAN LOUBOUTIN

                                                                        JIMMY CHOO

                                                                       MOSCHINO
MULBERRY


                                                               STELLA MCCARTNEY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder